loading

Veel gestelde vragen

  • 1. Ik heb geen bevestigingsmail gekregen?
    Kijk zeker bij ongewenste mail en of het opgegeven mailadres correct is. De bestelling is pas definitief als je de bevestigingsmail hebt aangekregen. Als je deze niet ontvangen hebt, bel je ons best even op tijdens de openingsuren op het nummer 014/54.30.58

  • 2. Wanneer mag ik men bestelling afhalen?
    Zonder tegenbericht van onze kant kan je je bestelling komen afhalen op de door jou gekozen dag en tijdstip.

  • 3. Moet ik aanschuiven om mijn bestelling op te halen?
    Bij het afhalen van je bestelling schuif je gewoon aan in de winkel (ook op zondag 22 & 29 december en maandag 23 &30 december). Op dinsdag 24 en 31 december gaat het als volgt:
    • • Kom je enkel voor het afhalen van je bestelling dan schuif je aan aan het afhaalpunt naast de winkel (het vroegere ’t Hofke). Je kan dan geen andere producten vragen aan onze medewerkers!
    • • Kom je voor het afhalen van je bestelling en wens je nog extra producten aan te kopen in de winkel, dan schuif je aan in de winkel.
    Op woensdag 25 december is de winkel gesloten en schuift iedereen die een bestelling komt afhalen aan in de winkel.

  • 4. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
    Alle bestellingen worden afgerekend bij afhaling. Dit kan aan het afhaalpunt cash of met bankcontact (geen VISA of MASTERCARD).

  • 5. Hoelang op voorhand moet ik bestellen?
    Om organisatorische redenen sluiten we de webshop af voor bestellingen, voor kerst op 19 december om 19 uur. Voor oudjaar op 26 dec om 19 uur.

  • 6. Kan ik mijn bestelling laten leveren?
    Wij leveren geen bestellingen aan huis.

  • 7. Ik vind de gewenste producten niet op de webshop.
    Je kan steeds telefonisch even informeren of een gewenst product verkrijgbaar is tijdens de feestdagen. Je kan je bestelling nog steeds in de winkel doorgeven tijdens de openingsuren.

  • 8. Ik heb moeite met de juiste gewichten of aantallen.
    Je kan telefonisch of in de winkel gerust wat extra informatie vragen.

  • 9. Ik heb vragen over allergenen.
    Informatie over allergenen kan teruggevonden worden op de website of bij twijfel neem gerust telefonisch contact op tijdens de openingsuren.

  • 10. Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Bestellingen voor Kerst kunnen ten laatste geannuleerd worden donderdag 19 december, enkel bij vermelding van je besteldag-bestelnummer-en naam waarop besteld is.
    Bestellingen voor oudjaar kunnen ten laatste geannuleerd worden op 27 december, enkel bij vermelding van je besteldag-bestelnummer-en naam waarop besteld is..

  • 11. Kan ik mijn geplaatste bestelling aanpassen?
    Dat kan voor Kerst ten laatste op 19 december, hiervoor kom je best langs op de winkel tijdens de openingsuren. Voor oudjaar kan dit ten laatste 21 december (na deze datum hebben wij te weinig tijd om bestelbons aan te passen). Ook hiervoor moet je je bestelbon,+nummer en naam bij de hand hebben.

  • 12. Ik kan de juiste datum niet selecteren?
    Voor afhaling van feestbestellingen zijn enkel de volgende dagen beschikbaar:

    Zondag 22 december (afhalen enkel mogelijk tussen 11u-12u)
    Maandag 23 december (afhalen enkel mogelijk tussen 11u-12u)
    Dinsdag 24 december van 8u-13u
    Woensdag 25 december van 10u-12u

    Vrijdag 27 december vanaf 13u30
    Zaterdag 28 december
    Maandag 30 december (afhalen enkel mogelijk tussen 11u-12u)
    Dinsdag 31 december van 8u-13u

Winkelmandje